Kayo 200

2 529,-€

Dostupný partner pre výlety a ľahkú prácu! Kayo 200 je štvorkolka navrhnutá ako ľahký úžitkový model s dôrazom na jednoduchosť konštrukcie a jednoduchosť použitia obvyklú u rekreačných a ľahkých pracovných štvorkoliek. Vďaka tejto koncepcii štvorkolku Kayo 200 môžu ľahko používať ako skúsení jazdci, tak začínajúci „výletníci“ alebo odrastenejšie deti. Štvorkolka má v základnej výbave praktické predné i zadné nosiče, homologované ťažné s elektrickou zásuvkou a je tak aj cez svoje zaradenie do kategórie ľahkých úžitkových štvorkoliek pripravená pre ľahkú prácu v lese na chalupách či farmách. Jednoduché ovládanie, premyslená ergonómia, kompaktné rozmery a stabilita sú ďalšie tromfy tejto ľahké úžitkové štvorkolky, ktorá vás prekvapí svojimi príjemnými jazdnými vlastnosťami. Hoci je Kayo 200 radená v kategórii ľahká úžitková štvorkolka s pohonom zadných kolies, je jej dizajn navrhnutý v slušivom „športovo-úžitkovom“ štýle. Kayo 200 vo svojej kategórii vyčnieva aj moderným dizajnom s vkusnou farebnou kombináciou. Športový dizajn štvorkolky je podporený aj použitým, v danej kategórii silným, dynamickým motorom 175 ccm s veľmi priaznivou spotrebou. Motor je vybavený spoľahlivým elektrickým štartérom a automatickou bez údržbovou prevodovkou. O pohon zadných kolies sa stará kvalitná reťaz. Prevodovka samozrejme disponuje aj ľahko ovládateľným spätným chodom. Stroj je vybavený plnohodnotnými podlahovými stupačkami pre optimálnu bezpečnosť a ochranu nôh pred nečistotami. Štvorkolka Kayo 200 sa vďaka svojej unikátnej kombinácii úžitkovej hodnoty, kvality spracovania a veľmi priaznivé ceny radí medzi najdostupnejšie ľahké úžitkové štvorkolky na trhu. Štvorkolka Kayo 200 vám ľahko dokáže, že je spoľahlivým a úsporným partnerom pre nenáročné off-road výlety, každodenné nákupy, ľahkú prácu a rad ďalších užitočných činností! Štandardná záruka tohto stroja je v trvaní dvoch rokov a vzťahuje sa na všetky vady materiálu, alebo výrobné chyby. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradných dielov a technická podpora na území SR a ČR sú samozrejmé.

   

   

 

 

Benzínová nádrž: 9 litrov
Dĺžka: 1870 mm
Šírka: 990 mm
Výška: 1130 mm
Rázvor: 1120 mm
Hmotnosť stroja: 185 kg
Svetlá výška: 175 mm
Prevodovka: Automatická CVT – variátor / prevody H / N / R
Náhon kolies: Reťazou
Predné pneu: 10 „AT23 * 7-10, ráfiky 10 * 5.5AT-4/110 90
Zadné pneu: 10 „AT22 * 10-10, ráfiky 10 * 8.0AT-4/110 90
Brzdy: Diskové
Parkovacia brzda: Áno
Predné: Nezávislé / dvojité spodné A ramená, tlmiče 260 mm
Zadné: Pevná zadná náprava / centrálny tlmič 310 mm
Motor:
Typ motora: 4-taktný jedno valec
Výkon motora: 9 kW / 8000 ot.
Krútiaci moment: 10 Nm / 6000 ot.
Kompresia: 9,7: 1
Objem motora: 175 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Karburátor: Standard karburátor
Zapaľovanie: CDI – elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzín 95 oktán
Homologizácia: áno, VP sk. B (automobil)