CF MOTO Gladiator X850 V-Twin EPS

    

    

    

    

    

Nový líder kráľovskej kategórie dvojvalcových štvorkoliek

Monumentálny záťah. Dych berúca sila. Dokonalé a presné ovládanie. Emócie. Absolútna novinka jedného z najväčších výrobcov štvorkoliek na svete zvyšuje adrenalín v krvi hneď pri prvom blízkom stretnutí. Najsilnejší a mohutne dimenzovaný pracovný 4×4 Gladiator X850 prináša do sveta štvorkoliek množstvo pokrokových a moderných prvkov, ktoré v kombinácii s maximálnou výbavou a skvelou cenou robia z novinky favorita celého segmentu veľkých dvojvalcových štvorkoliek.

Ohromujúca sila úplne nového 800 cm3 motora so špičkovým výkonom 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) spoločne s osvedčeným bezspojkovým variátorom CV Tech (Canada) a vstrekovaním Delphi (USA), prináša úplne novú dimenziu práce a zábavy. Skvelé jazdné vlastnosti podporuje štandardne dodávaný modernizovaný posilňovač riadenia (EPS) s progresívnym priebehom a úplne nový systém zavesenia zadných kolies umožňujúci vyššie zdvihy tlmičov. Použitie dvoch diferenciálov povyšuje jazdné vlastnosti do kategórie najlepšie ovládateľných štvorkoliek pre bežnú jazdu aj použitie v extrémnom teréne. Medzi ďalšie zásadné novinky patrí úplne nová prevodovka SmartShift s optimalizovaným pomalým prevodom pre efektívne využitie masívneho krútiaceho momentu či zdokonalený systém mazania motora. Modernizáciou prešla aj celá chladiaca sústava, ktorá má až o 35% vyššiu účinnosť a zaisťuje vyššiu efektivitu chladenia motora pri ťažkom pracovnom využití.

Mohutný výkon prenáša Gladiator X850 kardanovým hriadeľom prostredníctvom osvedčeného kanadského bez údržbového variátora CV TECH s funkciou brzdenia motorom. Pohon predných kolies je samozrejme možné elektronicky pripojiť. Prevodovka umožňuje jazdu vpred i vzad pre bežné použitie a redukovaný, super silný, prevod do pomala pre pracovné použitie a ťahanie prívesu. Novinka prináša aj plne automatický samosvorný zadný diferenciál Eaton so 100% svornosťou! Brzdiaci výkon je zaistený silne dimenzovanú 4-kotúčovou hydraulickú brzdovou sústavou s pancierovými brzdovými hadicami.

Gladiator X850 je kompletne odpružený pomocou celkom nových viacprvkových tlmičov IV. generácie s progresívnou husto vinutou pružinou a 5-polohovým nastavovaním tuhosti. Toto špičkové odpruženie s dlhými zdvihmi zaisťuje komfortnú a pohodlnú jazdu aj na veľkých nerovnostiach. Novinka prináša nové predné mohutne dimenzované dvojité A – ramená a zadné vlečné ramená. Smerom hore prehnuté spodné predné ramená zásadne zvyšujú už tak vysokú svetlú výšku a priechodnosť ťažkým terénom. Širší rozchod kolies a nový systém zadného zavesenia zaisťujú dosiahnutie vyššej bočnej stability a celkovo dokonalé jazdné dojmy.

Už v základnej cene je Gladiator X850 vybavený silným elektrickým navijakom, homologovaným ťažným s el. zásuvkou, precízne spracovanými ochrannými krytmi riadidiel, 14 „ALU kolesami, viac plátnovými pneu Abuzz či komfortnou sedačkou spolujazdca s integrovanými madlamy. Gladiator X850 je osadený vynikajúcim, dizajnovo veľmi vydareným LED osvetlením s výrazne vyššou svietivosťou hlavných svetlometov.

Gladiator X850 úspešne nadväzuje na svojho legendárneho predchodcu, ktorý dosiahol mnohých víťazstiev v domácich i svetových off -road pretekoch a tiež skvele slúži v náročnom pracovnom nasadení, napr. u polície SR. Pri modeli X850 boli v nevídanej miere použité najmodernejšie technológie a materiály pre dosiahnutie špičkového výkonu, výnimočnej odolnosti a fantastických jazdných vlastností, ktoré z tohto modelu robia jednu z najlepšie ovládateľných veľkých pracovných štvorkoliek na trhu. Pokrokový dizajn z rakúskeho dizajnového štúdia Kiska potvrdzuje najvyššie ambície aktuálnej vlajkovej lodi CF Moto!

Dostupné farby: Čierna, oranžová, listová

Kapacity:
Benzínová nádrž: 30 litrov
Olej motorový: N/A
Dĺžka: 2310 mm
Šírka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rázvor: 1480 mm
Suchá hmotnosť: 430 kg
Systém pohonu:
Prevodovka: Automatická CVT – variátor CV Tech / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchle vpred/terénna redukcia) / uzamykateľný predný diferenciál / automatický zadný samo svorný diferenciál Eaton (100% svornosť)
Náhon kolies: Kardanovými hriadeľmi
4×4 pohon: Odpojiteľný
Predné pneu: 26×9-14
Zadné pneu: 26×11-14
Brzdový systém:
Brzdy predné: Kotúčové hydraulické
Brzdy  zadné: Kotúčové hydraulické
Parkovacia brzda: Áno
Odpruženie:
Predné Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A – ramená
Zadné Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Vlečené oceľové ramená
Tlmiče Nové viacprvkové odpruženie IV. generácie s progresívnou husto vinutou pružinou s 5-polohovým nastavením tuhosti
Motor:
Typ motora: 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC
Výkon motora: (homolog.) 45 kW/7250 ot.
Výkon motora: (off-road úprava) 50 kW(68k)/7000 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 75 Nm/6000 ot./min
Vŕtanie x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motora: 800 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie : Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Plnenie motora: Elektronické vstrekovanie Delphi EFI (USA)
Zapaľovanie: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktánov
[/column]