CFMOTO Gladiator X1000
Stiahnúť uživateľský manuál X1000, EU4
Stiahnúť uživateľský manuál X1000, T3b
Prvá štvorkolka 1000-ka od CFMOTO.
Dodávané vo farbách: sivá, oranžová, modrá a maskáčová
Nastaviteľné nitrogénové tlmiče, inovovaný EPS – posilňovač riadenia, nové zliatinové disky, pneumatiky STAG 27“, kryty riadítok, sedadlo s madlamy pre spolujazdca, silný naviják, homologované ťažné so zásuvkou, LED svetlá atď…
- 3 roky záruka na stroj a doživotná na rám
- Extrémne výkonný úplne nový 1000 cm3 motor s válcami do “V” s výkonom až 85 Hp
- EPS – moderný progresívny posilňovač riadenia v základnej cene
- Vstrekovanie BOSCH (GER)
- Bezspojkový variátor CV-Tech (Canada)
- 4×4 s uzávierkou predného diferenciálu
- Automatický samosvorný zadný diferenciál Eaton (100% svornosť)
- Nová prevodovka Smartshift s optimalizovanými prevodmi
- Úplne nové plne nastaviteľné nitrogénové tlmiče
- Nový systém zavesenia zadných kolies umožňujúcí vyššie zdvihy tlmičov
- Špeciálne prehnuté spodné predné ramená zvyšujúce svetlú výšku
- Rozmerné ergonomické plastové ochranné kryty riadítok s výstuhou
- Elegantné a praktické 14 “duralové disky kolies
- Vysoko odolné 27” viac plátnové pneumatiky CST Stag s univerzálnym vzorom
- Elektrický naviják 3 000 lbs / 1 350 kg
- Homologované ťažné zariadenie ISO50 vrátane elektrickej zásuvky
- Komfortná sedačka spolujazdca s opierkou a integrovanými madlami
- Predný a zadný masívny plastový nosič Lock n‘ Ride
- Výmenné pružné lemy blatníkov z mäkčeného plastu (voliteľné)
- Špičkové predné a zadné LED osvetlenie
- Nová a výkonná 32 Ah gelová batéria s modernou NANO-GEL technologiou
- Homologacia EU4, 2 osoby, VP sk. B (automobil)
- Dizajn z dielne medzinárodne uznávaného rakúského design studia Kiska (design CF MOTO, KTM, Husqvarna…)
Kapacity: | |
Benzínová nádrž: | 30 litrov |
Olej motorový: | N/A |
Dĺžka: | 2310 mm |
Šírka: | 1250 mm |
Výška: | 1420 mm |
Rázvor: | 1480 mm |
Suchá hmotnosť: | 430 kg |
Systém pohonu: | |
Prevodovka: | Automatická CVT – variátor CV Tech / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchle vpred/terénna redukcia) / uzamykateľný predný diferenciál / automatický zadný samo svorný diferenciál Eaton (100% svornosť) |
Náhon kolies: | Kardanovými hriadeľmi |
4×4 pohon: | Odpojiteľný |
Predné pneu: | 27 x 9 -14 |
Zadné pneu: | 27 x 11-14 |
Brzdový systém: | |
Brzdy predné: | Kotúčové hydraulické |
Brzdy zadné: | Kotúčové hydraulické |
Parkovacia brzda: | Áno |
Odpruženie: | |
Predné | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A – ramená |
Zadné | Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Vlečené oceľové ramená |
Tlmiče | Nové plne nastaviteľné nitrogénové tlmiče |
Motor: | |
Typ motora: | 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC |
Výkon motora: (homolog.) | 63,4 kW ( 85 k )/7800 ot. |
Točivý moment: (off-road úprava) | 79 Nm/5500 ot./min |
Vŕtanie x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Objem motora: | 962,6 cm3 |
Štartovanie: | Elektrickým štartérom |
Chladenie : | Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom |
Mazanie: | S mokrou skriňou |
Plnenie motora: | Elektronické vstrekovanie Bosch EFI ( GER ) |
Zapaľovanie: | ECU Bosch |
Palivo: | Bezolovnatý benzín 95 Oktánov |