CFMOTO Gladiator X1000

Stiahnúť uživateľský manuál X1000, EU5

 

Prvá štvorkolka 1000-ka od CFMOTO.

Dodávané vo farbách: sivá, oranžová, modrá a maskáčová

Nastaviteľné nitrogénové tlmiče, inovovaný EPS – posilňovač riadenia, nové zliatinové disky, pneumatiky STAG 27“, kryty riadítok, sedadlo s madlamy pre spolujazdca, silný naviják, homologované ťažné so zásuvkou, LED svetlá atď…

 

  • 3 roky záruka na stroj a doživotná na rám
  • Extrémne výkonný úplne nový 1000 cm3 motor s válcami do “V” s výkonom až 85 Hp
  • EPS – moderný progresívny posilňovač riadenia v základnej cene
  • Vstrekovanie BOSCH (GER)
  • Bezspojkový variátor CV-Tech (Canada)
  • 4×4 s uzávierkou predného diferenciálu
  • Automatický samosvorný zadný diferenciál Eaton (100% svornosť)
  • Nová prevodovka Smartshift s optimalizovanými prevodmi
  • Úplne nové plne nastaviteľné nitrogénové tlmiče
  • Nový systém zavesenia zadných kolies umožňujúcí vyššie zdvihy tlmičov
  • Špeciálne prehnuté spodné predné ramená zvyšujúce svetlú výšku
  • Rozmerné ergonomické plastové ochranné kryty riadítok s výstuhou
  • Elegantné a praktické 14 “duralové disky kolies
  • Vysoko odolné 27” viac plátnové pneumatiky CST Stag s univerzálnym vzorom
  • Elektrický naviják 3 000 lbs / 1 350 kg
  • Homologované ťažné zariadenie ISO50 vrátane elektrickej zásuvky
  • Komfortná sedačka spolujazdca s opierkou a integrovanými madlami
  • Predný a zadný masívny plastový nosič Lock n‘ Ride
  • Výmenné pružné lemy blatníkov z mäkčeného plastu (voliteľné)
  • Špičkové predné a zadné LED osvetlenie
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová batéria s modernou NANO-GEL technologiou
  • Homologacia EU4, 2 osoby, VP sk. B (automobil)
  • Dizajn z dielne medzinárodne uznávaného rakúského design studia Kiska (design CF MOTO, KTM, Husqvarna…)

 

                      

 

            

             

             

            

      

Kapacity:
Benzínová nádrž: 30 litrov
Olej motorový: N/A
Dĺžka: 2310 mm
Šírka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rázvor: 1480 mm
Suchá hmotnosť:  430 kg
Systém pohonu:
Prevodovka: Automatická CVT – variátor CV Tech / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchle vpred/terénna redukcia) / uzamykateľný predný diferenciál / automatický zadný samo svorný diferenciál Eaton (100% svornosť)
Náhon kolies: Kardanovými hriadeľmi
4×4 pohon: Odpojiteľný
Predné pneu: 27 x 9 -14
Zadné pneu: 27 x 11-14
Brzdový systém:
Brzdy predné: Kotúčové hydraulické
Brzdy  zadné: Kotúčové hydraulické
Parkovacia brzda: Áno
Odpruženie:
Predné Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Dvojité oceľové A – ramená
Zadné Nezávislé, nastaviteľné odpruženie / Vlečené oceľové ramená
Tlmiče Nové plne nastaviteľné nitrogénové tlmiče
Motor:
Typ motora: 4-taktný, 8-ventilový dvojvalec, SOHC
Výkon motora: (homolog.) 63,4  kW ( 85 k )/7800 ot.
Točivý moment: (off-road úprava) 79 Nm/5500 ot./min
Vŕtanie x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motora: 962,6 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie : Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Plnenie motora: Elektronické vstrekovanie Bosch EFI ( GER )
Zapaľovanie: ECU Bosch
Palivo: Bezolovnatý benzín 95 Oktánov