CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

Stiahnúť užívateľský manuál

 

Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Šport!

Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000cc motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!

Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.

Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplátňové 27 „pneumatiky CST STAG. 14 „disky sú z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladí s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Šport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkej teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.

Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na „A“ ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogenové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posilňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.

Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej, podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľne) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou. Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľne je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový Gladiator vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.

CF Moto Gladiator Z1000 SPORT – poriadna adrenalínová zábava môže začať!

          

        

     

Benzinová nádrž: 36,5 litra
Dĺžka: 3185 mm
Šírka: 1820 mm
Výška: 1820 mm
Rázvor: 2285 mm
Svetlá výška: 310 mm
Rádius otáčania: 1100 mm
Suchá hmotnosť: 610 kg
Maximálna ťažná síla (v teréne): 400 kg
Homologizácia: Pre 2 osoby
Prevodovka: Automatická CVT – variátor / prevody R/N/H/L (zpätný chod/neutrál/vpred/terénna redukcia)
Náhon kolies Kardanovými hriadeľmi
4×4 pohon: Odpojiteľný
Predné pneu: 27×9-14″
Zadné pneu: 27×11-14″
Brzdy Kotúčové hydraulické
Parkovacia brzda: Áno
Predné a zadné odpruženie: Nezávislé, nitrogenové plne nastaviteľné odpruženie/ Dvojité A-ramena
Typ motora: 4-taktný 8-ventilový dvojválec, SOHC
Maximálny výkon: 59 kW / 7500 ot
Točivý moment: 78 Nm / 7000 ot.
Vŕtanie x zdvih: 91 mm x 74 mm x 2
Objem motora: 963 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie motora: Kvapalinou s nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Zapaľovanie: ECU Delphi (USA)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanov

 



 

Táto stránka používa súbory cookies. Jej prehliadaním vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií

ČO SÚ COOKIES A NA ČO SA POUŽÍVAJÚ?
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. Cookies. Je to bežná prax väčšiny webových lokalít. Cookies sú malé textové súbory, ktoré sa Vám ukladajú v počítači, mobile či tablete. Obsahujú informácie, ktoré spravia Vašu interakciu s našou stránkou čo najplynulejšiou, tým, že si zapamätajú Vaše preferencie a individuálne nastavenia. Cookies si môžete predstaviť, ako určitý druh pamäte webových stránok o Vašich nastaveniach a preferenciách. Existujú trvalé a dočasné Cookies. Dočasné Cookies trvajú len po dobu Vašej aktuálnej návštevy danej webovej stránky a slúžia pri preklikávaní sa zo stránky na stránku. Trvalé Cookies zostávajú uložené aj po tom, ako zo stránky odídete a pamätajú si údaje o vás v prípade, že sa na danú stránku v budúcnosti vrátite. Vaše nastavenia Cookies si môžete upraviť v nastaveniach Vašého webového prehliadača. Majte prosíme na zreteli, že niektoré funkcie a plná funkcionalita tejto stránky nebudú dostupné, keď budú cookies zakázané. Ak sa chcete o Cookies dozvedieť viac, kliknite sem:
www.allaboutcookies.org.

Zatvoriť