CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

Stiahnúť užívateľský manuál

 

Dizajn renomovaného rakúskeho štúdia KISKA. Kvalita spracovania. Neskutočné tvary. Najmodernejšie technológie. Skvelá ergonómia. Maximálne jednoduché a intuitívne ovládanie. Punc jedinečnosti, luxusu a istota originality. To všetko prináša absolútna novinka CFMOTO Gladiator Z1000 Šport!

Málokedy sa stane, že sa koncept stane realitou. Nový CFMOTO Gladiator Z1000 Sport ale tohto v podstate dosiahol. Dizajnové štúdio KISKA sa pri novom exkluzívnom modeli predviedlo vo svojej najväčšej forme a ukázalo, že aj odvážne dizajnérske kúsky možno previezť do reality. Odvážny a úplne originálny dizajn, extra silný výkonný dvojvalcový 1000cc motor a najmodernejšia technika s moderným vyspelým podvozkom, prináša úplne novú dimenziu zábavy!

Monumentálny záťah až 85 Hp (offroad), okamžitá reakcia na plyn (elektronický), špičkový progresívny posilňovač riadenia EPS, kanadský bezspojkový variátor CV-Tech a skvele vyladený moderný podvozok s mohutnými zadnými vlečnými ramenami a plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi s vysokými zdvihmi zabezpečí, že žiadny terén nie je prekážkou, žiadny kopec nie je dostatočne dlhý a cestné rovinky sú príliš krátke.

Motor s obsahom 1000 ccm so vstrekovaním paliva od nemeckej značky BOSCH dokáže dokonale uspokojiť nároky náročného užívateľa, predovšetkým svojou pružnosťou a plynulým chodom. Ak potrebujete výbušnú energiu, zošliapnutie plynového pedálu vás zatlačí do anatomicky tvarovanej sedačky. Ak potrebujete brzdiť, kotúčové brzdy sú presné a výdatne im sekundujú vysoko kvalitné viacplátňové 27 „pneumatiky CST STAG. 14 „disky sú z hliníkovej zliatiny a dizajnovo plne ladí s charakterom celého stroja. Je jedno kde a do akých podmienok ste sa dostali, CFMOTO Gladiator Z1000 Šport má možnosť zábavnej jazdy s driftom s pohonom 2WD, v ťažkej teréne pripojíte 4WD a v tých v najextrémnejších podmienkach môžete využiť aj voľbu uzávierky predného diferenciálu.

Pre maximálnu ochranu posádky výrobca použil ľahší, vysokopevnostný, optimalizovaný, jednodielny oceľový rám s otestovanou odolnosťou v najťažších podmienkach. Predné nezávislé zavesenie kolies je systémom na „A“ ramenách a všetky štyri kolesá majú plne nastaviteľné nitrogenové tlmiče. Kanadský bezspojkový variátor CV-Tech je dimenzovaný na vysokú záťaž pre extrémne využitie. Úplne nový posilňovač riadenia EPS je dynamický a dokonale reaguje tak na povrch, tak na rýchlosť. Riadenie je potom doslova hračkou.

Pre ešte väčšie pohodlie posádky tú nájdete TFT displej, podobný ako sa používa u motocyklov CFMOTO, ale s prepracovaním a grafikou pre potreby vozidla v teréne. Plnofarebný TFT displej možno vďaka Bluetooth prepojiť s vaším smartphonom. V kokpite nechýba ani USB a 12V zásuvka, samozrejmosťou sú nevyhnutné odkladacie priestory. Pre prípadný náklad môže posádka použiť zadnú korbu, ktorá je tiež chránená oceľovou výstužou. Posádka veľmi ocení strechu (voliteľne) a ergonomický ochranný rám, ktorý myslí na jej bezpečnosť aj v tých najzložitejších situáciách. Samozrejmosťou sú kvalitné trojbodové bezpečnostné pásy, posádka je ďalej chránená aj dverami s oceľovou výstuhou. Nevyhnutným pomocníkom sú vysokovýkonné LED svetlomety, ktoré intenzívnym lúčom osvetlia terén za všetkých okolností. Okrem praktickosti sú tiež jedným z hlavných dizajnových lákadiel celého stroja. Súčasťou základnej výbavy je samozrejme aj homologované ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou, voliteľne je potom k dispozícii silný navijak. Pre čo najväčší akčný rádius je nový Gladiator vybavený takmer 37 l palivovou nádržou.

CF Moto Gladiator Z1000 SPORT – poriadna adrenalínová zábava môže začať!

          

        

     

Benzinová nádrž: 36,5 litra
Dĺžka: 3185 mm
Šírka: 1820 mm
Výška: 1820 mm
Rázvor: 2285 mm
Svetlá výška: 310 mm
Rádius otáčania: 1100 mm
Suchá hmotnosť: 610 kg
Maximálna ťažná síla (v teréne): 400 kg
Homologizácia: Pre 2 osoby
Prevodovka: Automatická CVT – variátor / prevody R/N/H/L (zpätný chod/neutrál/vpred/terénna redukcia)
Náhon kolies Kardanovými hriadeľmi
4×4 pohon: Odpojiteľný
Predné pneu: 27×9-14″
Zadné pneu: 27×11-14″
Brzdy Kotúčové hydraulické
Parkovacia brzda: Áno
Predné a zadné odpruženie: Nezávislé, nitrogenové plne nastaviteľné odpruženie/ Dvojité A-ramena
Typ motora: 4-taktný 8-ventilový dvojválec, SOHC
Maximálny výkon: 59 kW / 7500 ot
Točivý moment: 78 Nm / 7000 ot.
Vŕtanie x zdvih: 91 mm x 74 mm x 2
Objem motora: 963 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie motora: Kvapalinou s nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Zapaľovanie: ECU Delphi (USA)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanov